Cardi B Is FIGHTING w/ Leaders Of Her 'Bardi Gang' Fanclub – And It's UGLY!

Cardi B loves to fight people on Twitter – and yesterday she got into a big argument with the leaders of her fan group THE BARDI GANG!!

The Bardi Gang is made up of about 1,000 of Cardi’s biggest fans. They push her music, and her videos, and are responsible for much of the Bronx rapper’s rise to fame.

CARDI B CLAIMS ALL DOMINICANS ARE RACIST – IS SHE RIGHT??

Cardi B Blasts Dominicans For Racism (; 2:20)

But now Cardi is FIGHTING with them.

It all started when one of the Bardi Gang leaders made a comment about one of Cardi’s looks. And Cardi went off. Look:

After Cardi’s response, The Bardi Gang tried to stay calm, and ask Cardi for an apology:

Cardi B then went off on a full RANT against her fans. Here’s what she said:

Lemme tell you something. I wanna make it very f*cking clear. If I come at my fanbase bc they are being disrespectful with the people that I work with…to my makeup artist…to my personal life…to my hairstylist….to my publicist, I could fcking do that. I dont like that sh*t.

Stop disrespecting people around me. Stop telling me who to fcking date. I’m not dating n*ggas for clout or for image. I’m not doing none of that sh*t. So people can have my p*ssy then when they have it’s “whatever” well because they have a picture of us together? No.

If I wanna do that to my fanbase, I could do that. Worry about y’all favorite artist because yall favorite artist dont like when yall be talking sh*t about the people they be dating. So stop it. If I wanna come and fcking tell something to my fans, I’ll do it. A lot of artists wanna do the same thing. The only difference is they fcking scared to put they fans in they place. I dont care.

People gotta separate. If my fans want me to do a certain type of music, if they dont want me to work with certain people, if they want me to promote a certain music they want me to promote, I don’t care. I’ll do that. But don’t disrespect the people that I’m around. Don’t tell me about my personal sh*t. Don’t tell me how I like my sh*t. I’ll say it.

Other celebrities gonna do the same sh*t. IDGAF. I’m not the one that’s gonna stay quiet. THIS IS CARDI- BARDIGANG BUSINESS. NOT YALL BUSINESS. Worry about what ya favorite artist is doing. I dont fcking intervene into that, neither do my fans. So why do you give a fck about how I’m talking to my fans….UNLESS YOURE A FAN?? THE FCK?

Then she went after her biggest fans by name. Look:

Source link